Hvilke typer kunder og prosjekter ønsker vi helst å jobbe med

Jeg trives best med å jobbe med B2B-selskaper som har ambisjoner om global vekst, der posisjonering, budskap og go-to-market-strategi er avgjørende for suksess. Dette er ofte teknologi eller software selskaper som har oppnådd vekst, men som trenger tydeligere differensiering og en skalerbar GTM-struktur for å nå neste nivå.

Jeg trekkes spesielt mot prosjekter hvor:

  • Vi jobber metodisk med å skape Value Propositions som treffer kjøperprofiler på en differensierende måte og vekker interesse for å vite mer om produkt eller tjeneste.

  • Vi skaper og implementerer helhetlige strategier for hele kundereisen, fra å skape interesse til konvertering, med fokus på kontinuerlig optimalisering basert på kunde data og analyse verktøy.

  • Markedsteamet jobber i samarbeid med salg, produkt og ledelse for å sikre samsvar i budskap, innhold og kontaktpunkter som gir målbare resultater.

  • Vi kontinuerlig tester og itererer kampanjer og innhold for å optimalisere og for å finne det som virkelig gir utslag på lead generering og konvertering.

 Til syvende og sist ser jeg etter kunder som omfavner eksperimentering og verdsetter strategisk klarhet, hvor jeg kan kombinere overordnet visjon med praktisk gjennomføring for å bygge vekstmotorer som skalerer I ønsket marked.